۱۳۹۱ شهریور ۲۱, سه‌شنبه

باخت تیم ملی فوتبال به لبنان، قاعده، نه استثنا

همه چیزمان به همه چیزمان می‌آید. تیم ملی فوتبال افتضاح است - حق پخش بازی را نخریده‌ایم و از کانال‌های عربی سرقت می‌کنیم - گوینده تلویزیون دروغ می‌گوید - برای پخش همین بازی دزدی شده نیز عرضه نداریم و تصاویر فطع می‌شود- گوینده تلویزیون باز دروغ می‌گوید - از کارشناس فوتبال به صورت تلفنی کمک می‌گیریم که ضعف پخش را بپوشانیم - کارشناس تلفنی هم دروغ می‌گوید - خرابی زمین بازی را بهانه می‌کنیم، انگار نه انگار که به‌لطف آقایان سال‌هاست که در کشور خودمان بازی‌ها در زمین‌های باتلاقی وکاملا ناهموار انجام می‌شود - تصاویری که با تاخیر پخش می‌شود هم قطع می‌شود، گوینده مفلوک تلویزیون بدون این‌که سرش را بالا بیاورد می‌گوید که باور کنید تصاویر از مبدا قطع شده، احتمالا یادش رفته که اصلا بازی در این زمان تمام شده و از مبدا چیزی نمی‌رسد که قطع بشود - باز از کارشناس تلفنی کمک می‌گیریم که گند کاری‌ها را بپوشانیم - برای این‌که اثبات کنیم  کاملا بی عرضه هستیم  ارتباط تلفنی هم قطع می‌شود - گوینده دیگر رویش نمی‌شود دروغ بگوید - البته احتمالا دستور داشته که بگوید ارتباط تلفنی هم از ((خارج)) قطع شده است - ظاهرا این‌دفعه قرار شده مربی تیم ملی قربانی مدیریت آقایان شود بنا براین مربی تلفنی که قند هم در دلش آب می‌شود همه چیز را در بی لیاقتی او خلاصه می‌کند و با وقاحت تمام می گوید حرف‌های تایید آمیز قبلیش فقط برای بالا بردن روحیه بازیکنان بوده.
فوتبال را که شیره‌اش را مکیدیم و کشتیم- من قول می‌دهم که بعد از آن نوبت والیبال است. حالا و بعد از موفقیت‌های تیم‌های والیبال تمام آقازاده‌ها و مدیران قد و نیم قد بی‌صلاحیت و قارچی به شکل انگل واری به درون خانه والیبال نفوذ خواهند کرد تا همزمان با سوء استفاده های مالی بی حساب و کتاب، برای خودشان آبرو بخرند و مثلا وجود منحوسشان را دلیل موفقیت تیم‌ها جا بزنند. 
آقایان شانس آورده‌اند که بازی‌های رقابتی در سطوح مثلا کارشناسی بین وزارتخانه‌های مشابه در کشورهای مختلف برگزار نمی‌شود تا مردم کوچه و بازار هم متوجه بشوند تفاوت عملکرد ما با دیگران از کجا تا به کجاست. البته این‌ها ثابت کرده‌اند که به شکل باور نکردنی ((پر رو )) تشریف دارند و ادعاهایشان تا آسمان هفتم را پر می‌کند و هر حرف واقعی و خلاف نظرشان را هم فوری (( سیاه نمایی )) قلمداد می‌کنند. 

۱ نظر:

پیرفرزانه گفت...

بازی‌های رقابتی در سطوح مثلا کارشناسی بین وزارتخانه‌های مشابه در کشورهای مختلف را خوب آمدید من مطمئن هستم مدیران وزارتخانه ما مقام اول را در بی عرضگی و بی لیاقتی در جهان صاحب می شوند . حالا در هر سطحی که باشد.